اسلامی تاریخ

اسلام کی قوت

Islam
Islam

عیسوی سال کی شروعات ہے اور اگر دنیا پر نظر دہرائیں تو ایسا معلوم ہوتا ہے کہ اسلام سخت آزمائشوں سے گزر رہا ہے، لیکن یہی دین حق ہمیشہ آخر میں جیتتا ہے اور ہر مصیبتوں اور آزمائشوں کے بعد پہلے سے زیادہ مضبوط نکلتا ہے!

  • • اسی طرح، سونا تب تک نہیں چمکتا جب تک کہ اسے آگ میں نہ ڈالا جائے، جو اسے مزید چمکا دے..!

 اگر آپ سقوط اندلس کی تاریخ کا مطالعہ کریں تو آپ دیکھیں گے کہ عیسائیوں نے مسلمانوں کو انتہائی ہولناک طریقے سے تشدد کا نشانہ بنایا، اس حد تک کہ انہوں نے ہاتھ پاؤں کی ہڈیاں تک توڑ دیں یہاں تک کہ وہ خاک میں مل گئے۔

  • • سنہ 492 ہجری میں صلیبیوں نے یروشلم پر قبضہ کیا اور عصمت دری کی، انہوں نے عورتوں کی ان کے شوہروں اور بیٹوں کے سامنے عصمت دری کی اور انہوں نے مساجد کو شہید کیا، مسلمانوں نے مسجد میں پناہ لی۔ کہ کافر ظالم تھے! چنانچہ صلیبیوں نے مسجد اقصیٰ پر دھاوا بول دیا اور ایک دن میں صرف 70,000 مسلمانوں کو شہید کیا!!
  • • ابن کثیر نے ذکر کیا ہے کہ تاتاریوں نے، جب وہ بغداد میں داخل ہوئے، دو ہزار مسلمانوں کو قتل کیا!! “20 لاکھ مسلمان” چند دنوں میں شہید ہو گئے یہاں تک کہ فرات مسلمانوں کے خون سے سرخ ہو گیا!!
  • لیکن آگے کیا؟

 ہر آزمائش کے بعد اللہ تعالیٰ ملت اسلامیہ سے ایسے لوگوں کو نکالتا ہے جو اس کی شان و شوکت کو بحال کرتے آئے ہیں۔ چنانچہ صلاح الدین نکلے اور صلیبیوں سے بدلہ لیا اور ارناط کا سر کاٹ دیا جس نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم شان اقدس کا مذاق اڑایا تھا۔ 

اللہ نے صلاح الدین پر رحم فرمایا اور مسجد اقصیٰ کو آزاد کرایا۔

 اس لئے میں کہتا ہوں کہ مصیبت کے باوجود مایوس نہ ہو..

مصیبت کے باوجود غمگین نہ ہو اور نیت صاف رکھیں،  اپنے حصے کا کام محنت اور خلوص سے کرتے جائیں،

 یقین رکھو کہ اللہ اپنے دین کی ضرور مدد کرے گا۔

انشاءاللہ 

تحریر: فیضان ملک

iamfzmalik@

فیضان احمد
+ posts

ضروری نوٹ

الف نگری کی انتظامیہ اور ادارتی پالیسی کا اس مصنف کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر میں پھیلے کروڑوں قارئین تک پہنچے تو قلم اٹھائیے اور 500 سے 700 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ  ہمیں ای میل کریں۔ آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

Email: info@alifnagri.net, alifnagri@gmail.com

 

About the author

فیضان احمد

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.