Authors

This is an example of Authors Page Template with which you can easily display all your website users/authors.

ضروری نوٹ

الف نگری کی انتظامیہ اور ادارتی پالیسی کا اس مصنف کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر میں پھیلے کروڑوں قارئین تک پہنچے تو قلم اٹھائیے اور 500 سے 700 الفاظ پر مشتمل تحریر اپنی تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ  ہمیں ای میل کریں۔ آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

Email: info@alifnagri.net, alifnagri@gmail.com

 

ملک فہد شکور

Freelance Journalist ,Social Activist, Writers, & Veterinarian


الف نگری


گل شیر ملک


Ehsan Khan

احسان خان (Ehsan Khan) ایک مصنف ، شاعر ، بلاگر ہیں جو سماجی روابط کی ویب سائٹس پر سماجی، اقتصادی بہتری کے لئے اور
اردو ادب کے فروغ کے لئے سوشل میڈیا پر منظم کوششوں میں شامل رہتے ہیں
انکی تحریری کاوشوں کے لئے آپ وزٹ کرسکتے ہیں

Ehsan Khan is a writer, poet, and blogger who works on social networking sites for social and economic improvement and
Participate in organized efforts on social media for the promotion of Urdu literature
You can visit for his work on

https://twitter.com/_Ehsan_Khan


Tayyib Shabbir


اعجاز احمد پاکستانی


Majid Meher (ماجد مہر)

ماجد مہر (Majid Meher) سوشل میڈیا ایکٹوئسٹ اور نیوز بلاگر ہیں جو دور حاضر کے پیچیدہ مسائل پر بیباکانہ تجزیہ نگاری کے ساتھ ساتھ انکے حل کے لئے تجاویز بھی لکھتے ہیں
نیوز بلاگنگ کے ساتھ ساتھ پاکستان میں سیاحت کے فروغ کے لئے انکی تحریری جدوجہد قابل ستائش ہے


ملک صادق حسین کھتری

Malik Sadique Hussain Khatri is a Freelance Column writer, also has journalist & Social Media Activist. He has written Articles about people, Walfare works, politics, Sports . Her nonfiction articles have been published online in magazines around the country. He is a regular contributor on http://alifnagri.net
Find out his Work on his Twitter account @im_shkhatri


Sidra (سدرہ)

مختصر تعارف:
سدرہ, تعلق گجرات سے ہے. مختلف موضوعات پر لکھنے کا شوق رکھتی ہوں


ذیشان

Avid Internet Fanatic. Proud travel trailblazer. Internet geek, Explorer, Web nerd, Enthusiast.


noor fatima


Sajawal Saleem


Zafar Ullah

Student of Politics at Quaid e Azam University, Islamabad || Columnist || Bloger || Social Media Activist


حنیف داوڑ

Hanif Dawar, Student of International relations in National defence University Islamabad, working as volunteer with Pakistan Tahreek E Insaf as South KP Twitter lead.


کرن نورین


سید راحیل ہاشمی

سید راحیل ہاشمی
ایک فری لانس مصنف ، بلاگر ، شاعر اور سوشل میڈیا کارکن ہیں۔ ، انسانی حقوق اور دیگر معاشرتی امور پر انکی گہری نظر ہے۔ وہ فی الحال کراچی پاکستان میں رہائش پذیر ہیں۔ ان کے ٹویٹر اکاؤنٹ پر ان کے کام کے بارے میں مزید معلومات حاصل کریں۔


Sami Amjad


Fatima Baloch


Meher Un Nissa


Muhammad Usman


user_yojich


user_ldnzcq


Muhammad Ans Hafeez

Muhammad Ans Hafeez is a social media Activist from Faisalabad, Punjab who has been working for Imran Khan's Vision of Change since 2010 mainly on twitter with other mediums.
From narrative building to trending on Twitter He has somehow proven himself worthy of calling an Activist among the 5th Generation warriors.
He is volunteering for managing the Team Reforming Punjab West Division as an Admin, Through this forum the propagation of Punjab Government's Positive initiatives and Projects are met by sharing the first hand information directly from Government Departments to Social media.

Here are the links to his all social media accounts.
Twitter: @AnsHafeez
Instagram: @Ans.Hafeez
Youtube: Ans Hafeez


سلمان اسلم


elvisreichstein


Azher Khan

Azhar khan. Blogger SM activist


user_eyymqb


Muhammad Hayat


rachaelbowlin


pollycockram22


gretaggr1166


floyvvb6523


saundrahiggs182


ریاض احمد

A Freelance Content Writer, Blogger, Columnist & Social Media Activists. , Human Rights & Optimistic For The Future.


whoiralite


مصنف کے بارے میں

الف نگری فیملی

ہم اپنے قارئین کو الف نگری میں خوش آمدید کہتے ہیں. ‘الف نگری’ کی بنیاد الله کی نگری, اقراء کا فلسفہ اور انسان کی اخلاقی اور معاشرتی اقدار ہے. ‘الف نگری’ ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جہاں ہمارے قارئین کوالله کے دین اور اس کی عظمت کے بارے میں,اقراء کے حکم کی روح سے سیکھنے کے بارے .میں, اور انسان کےمعاشرتی, سیاسی اور سماجی پہلوؤں پے مختلف تحریریں ملیں گی۔

سوشل میڈیا نے ہر فرد کی تخلیقی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے میں نہایت اہم کردار ادا کیا ہے۔ اس کی خوبیوں میں سے ایک سٹیزن جرنلزم کو فروغ دینا ہے یعنی اس نے ہر فرد کو نہ صرف صحافی بنا دیا ہے بلکہ اسے ادارتی و مالکانہ حقوق بھی عطا کر دیے ہیں۔ یہاں ہر فرد کو اپنی بات اپنے انداز میں کہنے کی آزادی ہے، اس ’آزادی‘ نے بہت خوبصورت لکھنے والوں کی ایک کھیپ پیدا کی ہے اور اسے لوگوں کے سامنے متعارف کروایا ہے۔ قلم کار تجربہ کار ہو یا اس نے اس دشت میں تازہ قدم رکھا ہو، سب کو قاری کی ضرورت ہے کہ قاری نہ ہو تو تخلیق کا مقصد فوت ہوجاتا ہے۔ سوشل میڈیا نے یہ کمی بھی دور کر دی ہے اور اب ہر لکھاری کے لیے ہزاروں قارئین دستیاب ہیں۔

ہم ہر طرح کے لکھنے والوں کی حوصلہ افزائی کریں گے، قطع نظر اس کے کہ ان کے مخصوص نظریات و تصورات کیا ہیں اور کس مذہب و مسلک، طبقے یا مکتب فکر کی نمائندگی کرتے ہیں۔ ہم قلم کاروں اور تمام قارئین کی آزادی رائے کا احترام کریں گے اور انہیں موقع فراہم کریں گے کہ وہ ہر موضوع پر اپنے مثبت اور تعمیری خیالات کا اظہار کرسکیں۔ اسلام، اسلامی علوم، تہذیب و تمدن کے علمی موضوعات کے علاوہ سیاست، ثقافت، معاشرت، معیشت نیز حالات حاضرہ اور تازہ واقعات پر متوازن اور بھرپور تبصرے اور جائزے پیش کیے جائیں گے تاکہ اسلام اور وطن عزیز کے بارے میں مثبت اور صحیح تصویر پیش کی جاسکے۔ دنیا کے ہر گوشے میں آباد اردو داں طبقہ ’الف نگری‘ کے ذریعے ایک دوسرے کے بارے میں معلومات کا تبادلہ کرسکتا ہے تاکہ ایک دوسرے کے بارے میں درست طور پر آگاہی ہوسکے۔ ہمارا کا مقصد معاشرے میں مثبت رویوں کو تحریک اور فروغ دینا ہے۔ اس کے لیے ضروری ہے کہ مختلف امور کے بارے میں واضح اور دو ٹوک رائے قارئین کے سامنے لائی جائے۔

ہم اپنے تمام قارئین کو اس بات کی دعوت دیتے ہیں کہ وہ خود بھی مختلف مسائل پر اپنی رائے کا کھل کر اظہار کریں اور اس کے لیے ہر تحریر پر تبصرے کی سہولت کا استعمال کریں۔ جو بھی ویب سائٹ پر لکھنے کا متمنی ہو، وہ ہمارا مستقل رکن بن سکتا ہے اور اپنی نگارشات شامل کرسکتا ہے۔

بشکریہ!

الف نگری ٹیم